Het kan natuurlijk gebeuren dat het tijdens transport niet helemaal goed gaat. Is dit aan de orde? Laat het ons weten! In dit geval zullen wij altijd zorgen voor een passende oplossing. Je kunt hiervoor - onder vermelding van je ordernummer - contact opnemen met onze klantenservice, via info@weloveplants.nl

Voor een eventuele vergoeding en/of het opsturen van een nieuwe plant, hebben wij de volgende foto’s nodig van het ontbrekende/kapotte product:

  • Foto van het adreslabel
  • Foto van de verpakking
  • Foto van het product
  • Foto van de schade

Heb je een vraag?
Of je nu een vraag hebt over de verzorging van de planten, ons assortiment of je hebt een goede tip. Laat het ons te alle tijden weten! We staan elke werkdag voor jullie klaar om jullie vragen te beantwoorden en geven graag ons passende advies. Daarnaast staan we altijd open voor feedback. Alles om onze webshop te optimaliseren en nog beter te maken.

Bel: 06-14733259

Mail: info@weloveplants.nl